Кукольная Душа

Иногда Душа просит чего-то эдакого. Требует, чтобы её фибры пощекотали особенными эстетическими пальчиками. Просит напоить её не сладко-приторным коктейлем эмоций, а чем-то на вкус специфическим, реально градусным и будоражащим. Вот именно в таких случаях на помощь приходят произведения альтернативного арта. Такие как анимация Родриго Блааса.


Родриго Блаас (Rodrigo Blaas) аниматор который долгое время успешно и плодотворно работал на монстра современной анимации студию Pixar, решил сделать паузу и, нет не скушать «Твикс», а организовать что-то для Души. И ведь как офигенно замутил…

Результатом работы не на дядю, а в удовольствие  стал режиссёрский дебют камрада Родриго с потрясающим короткометражным мультфильмом — Alma. Для своего независимого проекта Родриго Блаас собрал команду  из лучших художников в области анимации. В создании мультипликационной короткометражки принимали участие: французские аниматоры Болхем Бучиба (Bolhem Bouchiba), Карлос Грангэль (Carlos Grangel), Сержио Паблос (Sergio Pablos), арт-директор Альфонсо Блэс (Alfonso Blaas), музыку написал Mastretta, и звук поставил Том Майерс (Tom Myers).

Мульт получился просто шедевральный. Произведение искусства. Оригинально, тонко, лаконично, изящными мазками. Сразу предупреждаю, анимация отнюдь не детская. Сказка не из тех, что рассказывают на ночь. Впечатлительным детям лучше не смотреть вообще. Потрясающая атмосфера, очень антуражно выдержанная, как по мне дух Стивена Кинга явственно ощутим, что придают произведению ещё большего шарма.

История  про девочку Альму просто великолепна. Удивительно трогательная, и вместе с тем жуткая. В пять минут с хвостиком хронометража Родриго Блаас умудрился вместить завораживающий микс чувств, переживаний и эмоций. И всё это под сказочную музыку.

Итак… Альма, маленькая девочка, гуляет по заснеженным улицам небольшого городка. Ее внимание привлекает странная кукла в витрине антикварного магазина игрушек. Очарованная, Альма решает войти …

Кстати, в переводе с испанского, Alma означает — Душа, дух. 

On 1st-ua.com

36 thoughts on “Кукольная Душа

  • 07.07.2010 at 22:43
    Permalink

    Моторошно….

    А потрібно було просто відчинити ляльці-велосипедисту двері…

    Багацько асоціацій…

    Химерний колекціонер…

    Буває так не лише у мультику,часом і в реальності наша душа може стати ще одним експонатом колекції…

  • 07.07.2010 at 23:18
    Permalink

    Моторошно…

    Але я попереджав… 😉

    Так, асоціативний ряд офігенний викликає…

    Очєнь думатєльная весчь….

    Важко залишитись байдужим.

    Таки — РІЧ!!!

  • 07.07.2010 at 23:25
    Permalink

    «жутковатенько» і музика як з цирку потвор…мультики повинні бути з хеппіендами, якщо без хеппі в кінці, то такі мультики не має права на життя!

    ПС. розрізані корови і голови вбитих хомячків не вважаю мистецтвом.

  • 08.07.2010 at 01:39
    Permalink

    melle, я чесно попередив, що мультик НЕ ДИТЯЧИЙ. І не для впєчатлітєльних.

    Сприймається далеко не всіма…

    І, оскільки не дитячий, то він не повинен бути з хеппіендом.

    У цьому житті далеко не все має хеппіенд, нажаль, але то є так…

    Дозвольте не погодитись з такою категоричністю:

    «якщо без хеппі в кінці, то такі мультики не має права на життя!» —

    Мають право на життя.

    У мистецтві, як і у житті повинні бути дві сторони.

    І Темна і Світла. Так вважаю…

    Можна спитати? Той же Стівен Кінг теж не має право на життя?

    Бо хеппіендів у нього малувасто…

    Читала «Зелёную Милю» чи «Долорес Клейборн»?

    Такі речі, як, мають право на життя, чи ні?

    На твою думку?

    ПС. Про Хёрста і коровок порізаних сперечатися не буду. Питання суперечливе.

    Мистецтво — не мистецтво…

    А от той Хёрст, між іншим, нашим дєткам допомагає…

    Просто так… Обладнання для лікарень купує на не маленькі суми…

  • 08.07.2010 at 15:05
    Permalink

    Фьост, ти ніби читаєш мої думки… Просто мене останнім часом на малометражки потягнуло. Я, так би мовити, їх колекціонувати стала… От поповнення вже буде…;)

    Цікавий мульт. З філософським таким наповненням. От до чого цікавість може призвести! А ще нюанси із написами на стіні… це ж не випадково?..

    Одним словом мені сподобалося.

    Мелл, якщо Ви хочете подивитися мульт із хорошим кінцем, то ось ця короткометражна робота Pixar, думаю, Вам сподобається video.yandex.ru/users/zuzikscom/view/238/?ncrnd=4651

    ЦЕ дуже мило інтерпретована історія, що пояснює звідки беруться діти.=)

  • 08.07.2010 at 19:42
    Permalink

    Олімпіє!!! Мульт просто супер! ДЯКУЮ!

    Фьосте, ну вразлива я, дуже. І все ж вважаю, що така гарна яскрава анімація — для дітей і повинна бути не такою трагічною. От в Масяні все зрозуміло — мульт для дорослих, колись був «Веліколєпний Гоша» — теж мульт для дорослих і з перших кадрів було ясно — ДЛЯ ДОРОСЛИХ.

    Якби цей супермістичний сюжет було обіграно іншим чином — хай живе! Але воно знято як Шрек і приваблює увагу скоріше дітей, аніж дорослих. Дорослі його можуть подивитися з чийогось подання — як ми з твого;0)

    «У цьому житті далеко не все має хеппіенд, нажаль, але то є так… »

    У нашому житті ТАК БАГАТО нехеппіендів, що витрачати його на нехеппіендичні мультики, які своєю яскравістю передбачають саме хеппі і саме енд — неправильно. І хай я буду упередженою;0)

    «У мистецтві, як і у житті повинні бути дві сторони.
    І Темна і Світла. Так вважаю… »

    Можливо, але не мультяшна! Уявіть собі, що Гена вбив Чебурашку — от для мене цей мульт — те ж саме….

    «Можна спитати? Той же Стівен Кінг теж не має право на життя?
    Бо хеппіендів у нього малувасто…
    Читала «Зелёную Милю» чи «Долорес Клейборн»?
    Такі речі, як, мають право на життя, чи ні?
    На твою думку? »

    Уяви собі, що Білосніжку, Русалоньку, Дамбо і решту мультиків Дісней зняв би у стилі Кінгових романів. Страшно? Страшно, бо то для дітей — що з них виросте? Що може статися з людьми (читай дітьми, бо головна героїня — дівчинка і діти випадково перемикнувши на цей мульт обов»язково його подивляться) в депресивному стані після перегляду?

    От я і вважаю — така мультиплікація повинна мати хіппіенди, щоб діти і підлітки не кидалися з багатоповерхівок, а їхні мами і тата не вішалися у ваннах..

    «А от той Хёрст, між іншим, нашим дєткам допомагає…
    Просто так… Обладнання для лікарень купує на не маленькі суми…»

    Знаєш, вбити щоби жити — зовсім інше, ніж вбити, щоб прославитися. Гітлер і Сталін не до всіх були злими. Мистецтво не повинно вбивати. Провокувати, спонукати до роздумів — так, але якщо це потребує вбивства — це не мистецтво…

  • 08.07.2010 at 21:06
    Permalink

    Знаєте, мої любі, вже третій рік працюю в школі і зрозуміла одну важливу річ — з усього,що потрапляє під руку, треба вихоплювати виховний момент.

    Тим паче з будь-якого мультика, бо діти, а саме нове покоління дітей -індиго, можуть того самого крокодила Гену сприйняти по-своєму. То ж ми дорослі маємо пояснити, допомогти дітям розібратися.

    Навіть цей містичний мульт можна обіграти — не можна заходити у підозрілі приміщення, бо можуть тобі там зашкодити. Знаю, що звучить примітивно,але….

  • 08.07.2010 at 21:51
    Permalink

    … ні, чому ж!? це не примітивно, а навпаки педагогічно))

  • 09.07.2010 at 01:42
    Permalink

    2 olimpia : Дуже радий, Ліпа, що тобі сподобався мульт!

    Так, наповнення дуже філософське і всі, наіть дрібні, нюанси там не випадкові…

    І написи також, я думаю…
    До речі, мулити будуть. ще… Цікавенькі… 😉

    2 melle : Вразлива — то не недолік твій.. 😉 То нормально… Навіть плюс. 😉

    Не дуже зрозуміло мені, правда, чого ти вважаєш, що коли гарно і яскраво намальовано, то всєнєпрємєнно для дєток?

    Це раз.

    Масяня, то особливий випадок — вона на всі часи і на будь який вік глядача.

    Це два.

    Так склалося, що я почав дивитися ДУЖЕ різне кіно з 12 років. Другу привезли з Германії відик. Тож познайомився з різними досить жорсткими кінематографічними речами досить рано. І літературу теж тоді почав читати різну. Якось трагічно це на мій розвиток не вплинуло, ну я так думаю.. :))

    Цілком нормальна дитина з мене виросла… :))

    Без відхилень. Принаймні, фільми Ромеро і Еміль Золя з Кінгом на мене ні як не вплинули. Психіка не постраждала.. 🙂

    Отож, я вважаю, що НОРМАЛЬНА дитина навіть якщо подивиться «Альму» психотравми не отримає.
    Це три.

    «які своєю яскравістю передбачають саме хеппі і саме енд — неправильно. І хай я буду упередженою;0) » —

    От нє панімаю… ЧОМУ, як яскраве щось, то повинен обов»язково передбачатись хеппі енд??? Може розкажеш? ;))

    «Уявіть собі, що Гена вбив Чебурашку — от для мене цей мульт — те ж саме…. » —

    Льогко. Уявив. Кашмар… :)) А чому не Чебурашка Гену?

    «Уяви собі, що Білосніжку, Русалоньку, Дамбо і решту мультиків Дісней зняв би у стилі Кінгових романів. Страшно? Страшно, бо то для дітей — що з них виросте? Що може статися з людьми (читай дітьми, бо головна героїня — дівчинка і діти випадково перемикнувши на цей мульт обов»язково його подивляться) в депресивному стані після перегляду? » —

    Ти трохи, чи не трохи, перебільшуєш і утріруєш…

    Я що казав, що ВСІ мультики повинні бути у стилі Кінга?

    Ні. Я такого не казав. Я вважаю, що повинні бути і ТАКІ і ТАКІ.

    І Дісней і Блаас. Всі мають право на інування.

    І навіть потріно, щоб був контраст.

    Повторюся, з дитиною у якої все в порядку з психікою нічого не станеться.

    Маленька дитина просто не зрозуміє. Старша психотравми не отримає.

    А лякаються діти чого завгодно.

    Згадай , що тебе лякало у дитинстві?

    Я боявся до потєрі пульса мультик «Халиф-аист» про всякий там мутабор, не знаю пам»ятаєш ти такий зі свого дитинства, повинна в принципі пам»ятати, бо ми одне телебачення дивились.. ;))

    Так от, цілком нормальний совєцкій мультік, а мене від нього срємало нє па дєцкі.

    Це я до того, що все відносно. Зараз психіка у дєток закальоннєй.. 😉

    І Кінга, я так зрозумів, ти не читала. Бо та ж «Зелёная Миля» яку я привів у приклад це НЕЙМОВІРНО людяна, добра і позитивна книга. Не дивлячись на те, що це Кінг… Бо він може все.

    «знаєш, вбити щоби жити — зовсім інше, ніж вбити, щоб прославитися. Гітлер і Сталін не до всіх були злими. Мистецтво не повинно вбивати. Провокувати, спонукати до роздумів — так, але якщо це потребує вбивства — це не мистецтво…» —
    Ооох… От тут ти дайош… Навіть мене здивувала… 🙂

    Ти мабуть вважаєш, що Хёрст сам коровкам відрізає голови, а акулі, що плаває у формаліні сам видрав зябра своїми руками?

    До чого тут Гітлєр і Сталін???

    До чого тут вбивство?

    Ніхто СПЕЦІАЛЬНО нікого для тих інсталяцій не вбиває.

    Мистецтво нікого не вбиває. Вбивають люди.

    А воно лише спонукає до замислення….

    Так і хочеться запитати циатою:

    «То може ти і м»яса не їси?»
    ;-))

    2 dawkevi4 : Так, так, так… Згоден з тобою!

    Воспітатєльний момєнт можна знайти будь де…

    І нужно! І нічого то не примітивно звучить…

  • 09.07.2010 at 13:06
    Permalink

    Фьосте, не їм я м»яса, не їм! ;0))

    Багато років уже. А щодо разливості — зараз інші діти, їх важко змусити заплакати через відібрану цукерку, але кількість суїцидів зростає — і з цим треба щось робити. А митці не задумуються і нагнітають обстановку.

    Правильно сказала dawkevi4, що з цього можна зробити висновки. Це якщо з дитиною буде поруч хтось і розставить акценти. Водночас, якщо з дитиною ВЖЕ трапилося щось погане і вона в мережі рятується сама від себе, а тут — бац!

    І чому я повинна погоджуватися? Маю свою думку щодо яскравих депресивних мультиків, яскравої реклами пива (завдяки якій у нас в країні є тисячі 12-річних алкоголіків), яскравої реклами цигарок (розрахованої на підлітків) і написала її.

    А про Кінга… Зеленю милю здається таки не читала. А от Керрі точно пам»ятаю, Мертву Зону, аж ніяк не оптимістичне чтиво, яке може позбавити від депресії…

    «Ти мабуть вважаєш, що Хёрст сам коровкам відрізає голови, а акулі, що плаває у формаліні сам видрав зябра своїми руками?
    До чого тут Гітлєр і Сталін??? »

    ВОНИ ВБИВЦІ

    До чого тут вбивство?
    ОЦЕ ТЕЖ МИСТЕЦТВО:

    http://www.newizv.ru/news/?id_news=12514&date=2004-10-01

    яке вже має послідовників. Вони виросли на жорстоких і яскравих мультиках, які тепер реалізовують і виставляють…

    Хай я буду бабоюягою з мультика, але я проти такого мистецтва.

  • 09.07.2010 at 14:50
    Permalink

    О це вже точно не мистецтво! Це якесь збочення над естетичним. Люди просто хочуть виділитись і все… так не можна. ((

  • 09.07.2010 at 15:03
    Permalink

    Беспомощность и безысходность так веет. Сцена захлопывания чудовищного капкана который точно рассчитан на детскую беспечность. Умиляющий образ девочки в начале, вносит горечь в самый конец.

    Оставшихся загадок к конце мульта явно хватит на полнометражный мильтфильм вроде «Город пропавших детей». Кто этот коллекционер? что за черная магия царствует в этом магазинчике?

  • 09.07.2010 at 21:13
    Permalink

    Ця мультипліаційна стрічка, як витвір мистецтва, відповідає естетиці постмодерну, що зумовлює її мистецьку цінність. Мультик є, буде він подобатися чи ні — справа кожного.

    Стосовно впливу на дітей: діти сприймають світ буквально, для 99% це буде ще один «жахливчик», яким можна полякати друзів, а це ніяк не зашкодить їхній психіці. Для того 1%, що залишився це може стати «катастрофою», проте такою є «катастрофою» може стати усіляка дрібниця, саме тому такі діти потребують особливої уваги і фільтрації поступаючої інформаційї.

  • 09.07.2010 at 21:50
    Permalink

    melle, я що сказав, що ти повинна погоджуватись? Ні!

    Я твою думку поважаю.

    «але кількість суїцидів зростає — і з цим треба щось робити.» —

    Повір мені, кількість суіцидів зростає зовсім не з-за таких мультиків як «Альма»

    Про «мистецтво»
    Ми говорили про конкретні приклади.

    Блааса і Хёрста.

    Продовжую настоювати, що те що вони роблять це дещо (зовсім) інше ніж те, що роблять «митці» типу Наталии Эденмонт.

    Я б таких взагалі стерилізував би, щоб не розмножувалися…

    Ти просто дещо змішуєш поняття.

    Всіх під одну гребінку, а то є різні речі.

    Не дуже правильно все валити у одну купу…

    Той приклад, що ти привела — ЗБОЧЕННЯ.

    Тут я з тобою згоден…

    2 Гість: , 59-7-134-95.pool.ukrtel.net : То Ви про мультик, чи про посилання Мелле? Цікаво просто…

    2 idoser : Согласен с тобой. Я бы с удовольствием посмотрел продолжение и полнометражный вариант…

    2 dawkevi4: Розумочка! 😉

    Класно написала і дуже вірно!

    Підписуюсь під кожним словом!

  • 10.07.2010 at 01:08
    Permalink

    2 Фоьрст і Melle. Я теж м»яса не ім і тепер мультик ваш на ніч боюся дивитися — так ви мене налякали. Завтра краще….

  • 10.07.2010 at 02:08
    Permalink

    Екая Ві впєчатлітєльня дєвочка, Лёля…

    Как Вас просто напугать…

    Ви хоч рибу їсте, чи тоже ні-ні?… ;))

  • 10.07.2010 at 15:29
    Permalink

    …про посилання, Фьосте, це я просто спішила і не встигла залогуватися)

  • 10.07.2010 at 23:35
    Permalink

    Розхвилювалася, Ліпа… ;))

  • 11.07.2010 at 00:12
    Permalink

    Нічого подібного…)

  • 11.07.2010 at 01:42
    Permalink

    Ага… Ліпа холоднокровна і спокійна як Велика Китайська Стіна….
    Тільки спішить.. 😉

  • 11.07.2010 at 04:34
    Permalink

    … а ше неуважна, неадикватна, незібрана, лінива, і… лунатІк… ах… що ще там?.. для початку вистачить…;)

  • 11.07.2010 at 05:09
    Permalink

    … а ще самокритична, розумна, творча особистість, індивідуальна, неординарна, цікава, і… просто мила і з почуттям гумору дівчина… ах… що ще там?… для початку вистачить… ;))

  • 11.07.2010 at 15:01
    Permalink

    — перебільшення…
    ой! та годі! все про мене та про мене…;)

  • 11.07.2010 at 16:59
    Permalink

    «- перебільшення..» —

    Ах да… Забыл… Ещё скромная… 😉

  • 11.07.2010 at 17:07
    Permalink

    «Ещё скромная» — єдине з чим погоджусь!:)

  • 11.07.2010 at 17:40
    Permalink

    Наконєц-то ми с Ліпой достіглі консенсуса…. 😉

  • 11.07.2010 at 18:29
    Permalink

    Так це сталося! Аж не віриться;)

  • 11.07.2010 at 21:55
    Permalink

    Нет ничего невозможного.. 😉

  • 12.07.2010 at 17:03
    Permalink

    … є. 😉

  • 13.07.2010 at 00:20
    Permalink

    … Насправді — немає. Є речі не можливі саме для тебе і саме у цей час, але немає речей неможливих ВЗАГАЛІ… 😉

  • 13.07.2010 at 00:45
    Permalink

    Вважай ти ґрунтовно мене обламав;)

  • 13.07.2010 at 00:46
    Permalink

    Ой! Ну це знову я…
    завжди забуваюся назватися)

  • 13.07.2010 at 01:03
    Permalink

    Дівчино, я тебе зовсім не збирався облавувати… Що ти… 🙂

    ЗІ. Та я тебе, Ліпа, у будь якому випадку пінаю!
    Навіть не залоговану… 😉

  • 13.07.2010 at 01:06
    Permalink

    Не «пінаю» звісно, а «впіЗнаю»… :))

    Очєпятка, таксскать…

  • 13.07.2010 at 11:01
    Permalink

    Як приємно, що я така «упінна» :)))

    Смішна така опЄчатка вийшла;)

  • 14.07.2010 at 00:01
    Permalink

    ;-))

    Та тебе не упінати не можливо! 🙂

Comments are closed.